czwartek, 27 listopada 2014

but first..LET me take a selfie :)


Pierwsze treningi już za mną ! Wielce zmotywowana, pełna chęci i siły zamierzam krótko opisać co i jak się kręci ;)

Pierwsza wizyta na siłowni polegała raczej na zaprzyjaźnieniu się z maszynami. Przyznam, że wyglądają groźnie..jak fotel u dentysty albo ginekologa, ale spokojnie..da się je ujarzmić :) Miałam o tyle dobrze, że na pierwszy trening poszedł ze mną mój mężczyzna, który wiedział jak owe sprzęty obsługiwać.

Pierwszy trening to taki FBW praktycznie
3x15
Bieżnia 10 min
Biceps - unoszenie hantli od bioder do klatki piersiowej (link)  i jeszcze coś, ale nie pamiętam - 3 kg
Triceps - link 3 kg
nóżki - ćwiczyłam na maszynie odwodziciele i przywodziciele po 15kg chyba (?) i na innych maszynach ..prostowanie, zginanie
brzuch-na maszynie ..chyba 10 kg
Plecy-link
Dokładnie nazwy ćwiczeń będę pokazywać i omawiać później, tak samo jak maszyny :)

Od maszyn póki co wolę trening w miejscu z matami, piłkami..itp. :) Sama wtedy staram się ułożyć jakiś trening. Post na pewno się pojawi.

Odbyłam też jedne ćwiczenia grupowe..no i mocny wycisk ! :D

Chętnie przyjmę porady !
W szczególności na temat jakie partie ciała najlepiej ze sobą łączyć w treningu !

Dumna po naprawdę ciężkim treningu musiałam zrobić fotę :P
3 dni nie mogłam chodzić !





12 komentarzy:

  1. Gratuluję Kochana :* na czym byłaś na grupowych? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno najlepsze treningi to te z wolnymi ciężarami, ale trzeba pilnować techniki żeby nie zrobić sobie krzywdy.
    Koniecznie dodaj wykroki, najlepiej z ciężarkami! Świetnie działają na pupę :)

    Dzięki za odwiedziny, dodaję do obserwowanych i liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co od techniki to o tyle fajnie, na tej siłowni (nie wiem jak na innych), że kiedy instruktorzy tylko zobaczą, że coś się źle wykonuje to od razu pokazują co trzeba poprawić :)

      wykroki robię na stepie z ciężarkami :)

      Usuń
    2. wolne ciężary TYLKO dla zaawansowanych (ewentualnie średnio-zaawansowanych)

      Usuń
  3. Uwielbiam treningi, po których nie mogę się ruszyć!! :)
    Co do owocu kaki - ma słodki smak :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś początkująca, tak? :) Na początek skup się jedynie na FBW. Do splitu przejdź za jakieś pół roku najwcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to za dużo powiedziane :)
      ćwiczyłam od mniej więcej roku w domu, tylko nie byłam tak bardzo systematyczna :)

      Usuń
  5. Fotka fajna, porad na temat siłowni ci nie udziele bo biegam i cwicze w domu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak zaczynałam, niestety strasznie mi się nudziły te filmiki po jakimś czasie :)
      poza tym jak patrzę na innych ćwiczących to daje mi to motywacje :)

      Usuń
  6. Hah, ja sobie selfie nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię jak nikogo nie ma :P
      dla mnie to czasami dopełnienie dobrego treningu :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)