sobota, 15 listopada 2014

Pierwsze Kroki

Dzisiaj przedstawię cel odnośnie mojego ciała. Niestety nie umiem go określić w sposób mierzalny, gdyż nie wiem jak szybko moje ciało zacznie się zmieniać. Ogólny zarys wygląda tak:
*schudnąć z nóg parę centymetrów
*mieć jędrniejsze nogi, pośladki, brzuch
*mieć mniejsze łydki
*smuklejsze ramiona
*jakiś zarys mięśni na brzuszku
*być rozciągnięta !
 A przede wszystkim chciałabym zacząć zdrowiej żyć ;)

Chcąc to osiągnąć zapisałam się na nowo otwartą siłownię w Łodzi, o której więcej napisze po paru treningach. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne :)

Moje aktualne wymiary (robione praktycznie od razy po treningu) :
*ramiona 25 cm
*talia 66 cm
*biodra 87 cm
*udo 52 cm
*łydka 34 cm

Dodatkowo powiem, że ważę ok 48 kg, mam 160 cm wzrostu i 21 lat ;)

Szukam stron, na których będą pokazane ćwiczenia dla kobiet na siłowni. Jeśli jakaś duszyczka się gdzieś tu zaczai i ma jakieś linki to proszę o znak ! ;)

Do miłego :)


7 komentarzy:

  1. Ale jesteś szczuplutka :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że na wagę i ogólną sylwetkę nie narzekam jakoś bardzo :)
      Chciałabym je ładniej wyrzeźbić :)

      Usuń
  2. Powiem tak... u niebiesko-szarej znajdziesz bardzo wiele treningów, podpowiedzi do treningów siłowych. Co do ćwiczeń na siłowni - ona bardziej opisuje ćwiczenia siłowe w domu gdyż ma dziecko i jak wiadomo wyjście z domu jest bardziej skomplikowane.
    Polecam jej blog od jej 1 posta. Czytałam jej blog jak bardzo ciekawą książkę - jednym tchem!
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)