piątek, 14 listopada 2014

Trudne dobrego początki :)




Hej i hola wszystkim !
Tak sobie myślałam, myślałam i przy kubku gorącej herbaty się w końcu namyśliłam, że skoro jutro zaczynam coś nowego to może, by to tak opisać :)
Chcę coś zmienić w swoim ciele i jutro idę na siłownię!
Chcę coś dodać do mojej wiedzy i zamierzam nauczyć się francuskiego!
I nadal nie wiem czy chcę być perfekcyjnie zorganizowana czy panować nad chaosem (póki co to wychodziło), ale skoro chcę do mojego kolorowego i pełnego uśmiechu życia coś dołożyć to trzeba będzie ogarnąć parę rzeczy :)
Tak więc z nowymi celami, metodą zapewne prób i błędów będę starała się sprawić, aby cele me stały się rzeczywistością !
No i najnowszy cel - zamierzam tu opisywać jak to wszystko zamierzam osiągnąć, moje pierwsze kroki, postępy, przemyślenia. Zobaczymy jak wyjdzie :)
Trzymajcie kciuki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)