wtorek, 2 grudnia 2014

Pierwsze wrażenia o siłowni :)


Myślę, że już mogę napisać kilka słów o siłowni, na którą uczęszczam  Kuźnia- Centrum Atletyki. Siłownia ta została otwarta w listopadzie tego roku.
Mieści się ona przy jednej z głównych ulic Łodzi (niestety, która aktualnie jest w remoncie), ale da się bez problemowo do niej dojechać. Nie mogę jej porównać do innych siłowni, więc po prostu napiszę co dla mnie jest na + a co na - :)

Plusy
>Do dyspozycji jest parking, więc nie musimy martwić się o mandaty :)
>Ponad 100 szafek w każdej szatni
>Zadbane i czyste łazienki,wzbogacone o elementy dekoracyjne ( świeczki, itp. )
>Suszarki
>Sauna, niestety nie wiem czy jest czynna cały czas.
>Przyjemna atmosfera
>Zawsze można podejść do instruktora i zapytać się o ćwiczenia, wskazówki itp. Często podchodzą sami i poprawiają, witają się jak wchodzi się na salę, pytają co dzisiaj robimy itp. :)
>promocje na karnety. Już przed startem siłowni można było zakupić karnet w tańszej cenie i teraz też często na fb piszą o różnych okazjach, gdzie karnety będą tańsze.
>nie wiem jak jest teraz, ale za kartę członkowską nie płaciłam.
> fajne kluczyki do szafek, które możemy założyć na rękę i nie przeszkadzają w ćwiczeniach
>nieduża sala z piłkami, hantlami, matami, drabinkami, stepami i wszystkim ' damskim ' z której można korzystać kiedy się chce
>bogata oferta zajęć
>możemy zakupić na miejscu wodę, jedzenie, koktajle przed i po treningowe
>muzyka
>ekrany tv

Minusy
>
Nie jest to duża siłownia. Maszyn samych w sobie nie jest dużo, jest ich sporo rodzajów, ale większość po jednej sztuce, więc trzeba mieć zawsze plan awaryjny. Sprzęty takie jak bieżnia, rowerki, hantle  - ich jest więcej. O nie nie musimy się martwić.
> na zajęciach fitness panie instruktorki używają mikrofonu, niestety sala ta nie jest duża i spokojnie można by było mówić normalnie, przez mikrofon głos staje się często niezrozumiały. Nie wiem czy to kwestia ustawień czy właśnie małej sali.
>ceny .. będąc studentką, nie pozwoliłabym sobie na karnet bez promocji..zdecydowanie są tańsze siłownie

Więcej informacji znajdziecie na ich stronie i facebooku.

Ogólnie siłownia robi dobre wrażenie, naprawdę mili i fajni pracownicy.
Na pewno początkujący znajdą tu swoje miejsce, nauczą techniki.
Zawsze wychodzę z większą energią niż przyszłam :)

Jestem ciekawa jakie są Wasze siłowni i czy czymś się różnią .. na co powinnam jeszcze zwrócić uwagę. :)
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Jak tylko wyzdrowieję - 3 przeziębienie czy nawet 4 od sierpnia - ruszam na siłownię. Fajnie, możemy się wzajemnie inspirować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirować i motywować :D
    W takim razie życzę dużo zdrówka ! Herbatka z miodem i kocyk :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę wrócić na siłownię... Ale niestety na razie inne wydatki ograniczają mi ta możliwość :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, siłownia nie należy do najtańszych rzeczy, tym bardziej, że zaraz święta.

      Usuń
  4. Fajny post ;)
    U mnie od 2 stycznia będzie otwarta nowa siłownia Olimp i też już zakupiłam w przedsprzedaży karnet ;) A w sumie zażyczyłam sobie na gwiazdkę od ukochanego ;)
    Z tego co wiem ma być 400 m2 i wszystko na wypasie ;)
    Dzieki Twojemu postowi będę wiedziała na co zwrócić szczególną uwagę ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę dużo siły i wspaniałych efektów :D

      Usuń
  5. Kochana gdyby rodzicom się chciało... też tego bym sobie życzyła. Jestem tylko matką chrzestną. I to właśnie ja klasie małej przygotowywałam paczki. ;)
    Ale jestem z tego dumna ;) że dzieci miały uśmiechnięte minki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam siłownię w szkole, więc nie muszę chodzić,. Zawsze są jeszcze siłownie na świeżym powietrzu, a one są darmowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na siłowniach na zewnątrz raczej nie da się regulować maszyny, więc to utrudnienie dla mnie :)
      super, że macie w szkole :) jakbyś potem chciała kontynuować poza szkołą to już masz obczajone maszyny itp :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)